1. Contact Rowenta – serviciul de relații cu clienții
Poți contacta serviciul nostru de relații cu clienții pentru orice sesizare legată de produsele și serviciile noastre. Totodată, pentru a găsi rapid o soluție, sugerăm să verifici mai întâi următoarele secțiuni:
Consulta manualul
de utilizare Descoperă instructiunile de folosire
pentru aparatele tale
RowentaConditiile noastre
de garantie Descoperă condițiile
de garanție ale produsuluiAngajament pentru
reparabilitate Este produsul tău
reparabil?Reparatii cu
sau fara garantie Găsește un centru
de service autorizat
2. Aparatul tău nu mai funcționează?
Aparatul tău este încă în garanție
Repară-l fără niciun cost suplimentar la unul din centrele autorizate.
Dacă aparatul tău nu mai este în garanție, ai 3 opțiuni disponibile:
- Optează pentru pachetul de reparații, un serviciu all-inclusive : piese și manoperă incluse, fără estimat de cost, reparațiile vor fi efectuate în rețeaua noastră.
- Mergi direct la unul din centrele noastre autorizate unde colegii noștri te vor întâmpina și vor demara procesul de diagnosticare și estimare a costului de reparații.
- Dacă preferi să-ți repari personal aparatul, poți achiziționa piese de schimb și accesorii din magazinul nostru de accesorii și poți consulta secțiunea online pentru Ajutor.
3. Dorești să afli mai multe despre serviciile noastre? Urmărește informațiile din secțiunile următoare:
4. Ne poți contacta folosind un formular online simplu pentru a crea un ticket. Te rugăm să alegi un subiect potrivit solicitării tale. Completează formularul și trimite-l către echipa noastră. Vom reveni cu un răspuns cât se poate de repede:
Completează formularul5. Dorești să ne contactezi telefonic?
Serviciul Clienți ROWENTA
021/316.87.84
(linie telefonică cu tarif normal)
Luni - Vineri:
9:00 - 18:00
Datele tale personale sunt procesate de Groupe SEB România astfel încât să îți putem răspunde întrebărilor sau să îți trimitem informațiile cerute. Ai dreptul să îți accesezi datele și să le editezi sau să îți exerciți dreptul de opoziție utilizând formularul sau contactându-ne la adresa sau la numărul de telefon menționat în pagină.
Serviciul nostru de relații cu clienții - serviciul post-vânzare este capabil să răspundă tuturor sesizărilor tale referitoare la produsele și serviciile Rowenta. Te rugăm să nu eziți să ne contactezi telefonic în timpul programului de call center afișat mai sus. În afara acestor ore, poți folosi formularul nostru de contact și vom răspunde sesizării tale în cel mai scurt timp posibil. Doar informațiile și datele de contact comunicate pe site-ul Rowenta.ro sunt oficiale.