Pachet
de reparații
Ce este un pachet de reparații?
Ce este un pachet
de reparații?
Atunci când un dispozitiv electric, care nu mai este acoperit de garanție, se defectează, se întâmplă des ca procesul de reparare a acestuia să fie foarte complicat.
Pentru a vă ușura viața, Rowenta vă oferă posibilitatea de a repara dispozitivul electric ieșit din garanție, fără deviz sau pierdere de timp, datorită pachetului de reparații.
Profitați de un tarif unic pentru fiecare categorie de produs, de un proces simplu și de o prelungire cu 6 luni a garanției.
Care sunt avantajele?
Proces simplu și rapid
Prelungirea cu 6 luni a garanției pentru întregul produs
0 taxe suplimentare
Tarif fix și unic pentru fiecare categorie de produs
Ecologic: reparare în loc de eliminare
Cum puteți comanda un pachet de reparații?
Cum puteți comanda
un pachet de reparații?
Aleg pachetul de reparații
și reparatorul
Plasez comanda
și plătesc online
Primesc bonul și factura
pe e-mail în 3 ore
Îmi este reparat
dispozitivul defect
Îmi recuperez dispozitivul reparat:
0 taxe suplimentare
Profit de garanția
prelungită cu 6 luni*
*conform condițiilor Garanției internaționale, începând de la data recuperării dispozitivului dvs. reparat.
Cele 2 etape pentru a beneficia de pachetul de reparații
Cele 2 etape pentru a beneficia
de pachetul de reparații
Profitați de un proces de reparare simplu, rapid și economic. Indiferent de reparația de realizat sau de piesele necesare repunerii în funcțiune a dispozitivului dvs., în termen de 15 ani de la achiziționarea produsului.
Găsiți reparatorul
Pentru a determina dacă un reparator autorizat se află în vecinătatea domiciliului dvs. sau a locului de muncă, accesați harta cu reparatori, făcând clic pe „Găsiți un reparator” de mai jos. În continuare, puteți reveni pentru a alege de pe această pagină.
Găsiți un reparatorSelectați un pachet de reparații în funcție de dispozitivul dvs.
Aspiratoare cu și fără sac
Aspirator vertical
Staţii de călcat
Ventilatoare
Aspiratoare cu aspirare umed-uscată
Fiare de călcat
Aspirator cu abur
Aeroterme
Roboţi de aspirare
Aspirator de mână fără fir
Purificator de aer
Umidificator și dezumidificator
Uscătoare de păr
Plăci de îndreptat părul
(SteamPod este exclusă)
Aspiratoare cu și fără sac
179 RON
Aspirator vertical
255 RON
Staţii de călcat
355 RON
Ventilatoare
100 RON
Aspiratoare cu aspirare umed-uscată
295 RON
Fiare de călcat
130 RON
Aspirator cu abur
279 RON
Aeroterme
109 RON
Roboţi de aspirare
499 RON
Aspirator de mână fără fir
115 RON
Purificator de aer
295 RON
Umidificator și dezumidificator
245 RON
Uscătoare de păr
80 RON
Plăci de îndreptat părul
(SteamPod este exclusă)
85 RON
Am nevoie de mai multe informații
de utilizare Întrebări
frecvente
Sau contactați
Centru de asistență pentru clienți Rowenta
021/316.87.84
(Tarif apel fără suprataxă)
de luni până vineri, de la 9:00 la 18:00
Fiecare pachet de reparații trebuie să facă obiectul unei comenzi specifice care nu poate conține niciun alt produs. Produsul de reparat trebuie lăsat la reparator curat, gol, complet și montat.
Vânzarea pachetelor de reparații
Pe site-ul magazinului, SIS oferă spre vânzare accesorii pentru pachetele de reparații pentru utilizatorii care doresc să își repare produsul defect ieșit din garanție, la un reparator autorizat de Groupe SEB. Aceste pachete de reparații au o valoare fixă, indiferent de natura și amploarea defecțiunii, fiind determinate în funcție de tipul produsului, acoperind manopera și piesele pentru un serviciu de reparare.
Pentru a fi eligibil pentru pachetele de reparații comercializate pe acest site, produsul care trebuie reparat trebuie:
- Să fie de marca Rowenta,
- Să aparțină unei game de produse pentru care este oferit un pachet de reparații pe acest site,
- Să fi fost achiziționat în urmă cu cel mult 15 ani (perioada maximă dintre data achiziționării produsului de pe factură și data achiziționării pachetului de reparații),
- Să nu mai fie în garanție (legală sau comercială),
- Să fie complet, adică cu toate elementele esențiale pentru funcționarea acestuia.
Comandarea pachetelor de reparații și plata acestora se efectuează în condițiile descrise la articolele 1 și 3 din prezentele condiții generale de vânzare. În schimbul comenzii, utilizatorul primește un bon pe adresa de e-mail pe care a introdus-o.
Pachetul de reparații include numai repararea produsului indicat pe bonul primit. Eventualele costuri de expediere pentru livrarea sau recuperarea produsului sau pentru achiziționarea de piese, accesorii sau consumabile auxiliare – care nu sunt necesare sau justificate pentru repararea produsului – nu sunt incluse în produs. În niciun caz, un pachet de reparații nu poate fi utilizat ca înlocuitor pentru achiziții suplimentare. Nu va fi înlocuită nicio piesă sau consumabil lipsă ca parte a reparației cu plată fixă.
Tipul de produs ales în momentul achiziționării pachetului, indicat pe bon, trebuie să corespundă produsului prezentat la reparatorul autorizat. În caz contrar, utilizatorul va trebui să contacteze serviciul de asistență pentru clienți Rowenta pentru a obține o rambursare și va trebui să cumpere un nou pachet de reparații pentru produsul său.
Produsul de reparat și bonul trebuie să fie depuse la reparatorul autorizat înainte de data de expirare a valabilității, indicată pe bon.
Reparatorul care va efectua reparația trebuie să fie cel indicat în momentul achiziționării serviciului și ale cărui date apar pe bon. Dacă produsul nu poate fi reparat la acest reparator, utilizatorul va trebui să contacteze centrul de asistență pentru clienți la 021/316.87.84 (tarif apel local, de luni până vineri, de la 9:00 la 18:00) pentru a solicita o modificare a locației de reparație.
Dacă sunt îndeplinite toate condițiile enumerate mai sus și dacă reparatorul autorizat Rowenta declară că produsul nu este reparabil, utilizatorului i se va returna întreaga sumă pentru pachetul de reparații achiziționat. În acest caz, utilizatorul va trebui să își recupereze produsul nereparat de la reparatorul autorizat.
După efectuarea reparației, produsul va fi acoperit de garanția producătorului, conform descrierii din secțiunea „garanție” de pe acest site, pe o perioadă de 6 luni de la recuperarea produsului. Pentru a revendica această garanție, utilizatorul va trebui să prezinte buletinul de reparație emis de reparatorul autorizat în momentul recuperării produsului.