Datorită situației actuale provocate de pandemia cu Covid-19, recomandăm trimiterea produselor defecte în garanție exclusiv prin curier.
Contactează-ne la 021.316.87.84 sau [email protected] pentru detalii.
Produsul tău poate fi reparat de Rowenta, în cursul şi ulterior perioadei de garanţie.
Pentru a vedea condiţiile de garanţie pentru produsul tău, selectează una dintre următoarele game de produse:
Garanție
- Perioada de garanție în Romania pentru întreaga gamă de produse Rowenta este de 2 ani.
- Garanția Rowenta de 2 ani acoperă numai uz casnic și privat. Pentru toate celelalte utilizari, garanția comercială este limitată la 1 an.
Pentru a vedea condițiile de garanție pentru produsul tău, selectează una dintre gamele de produse de mai jos.
Cum îmi pot repara produsul electric când este în garanție?
- Produsul tău a fost achiziționat de la un partener al brandului nostru: du produsul la unul dintre centrele noastre (îl poți alege pe cel mai apropiat de casa ta) făcând clic aici, pentru a beneficia de angajamentul nostru față de reparabilitate.
- Sau du produsul la punctul de vânzare de unde l-ai cumpărat (sau contactează partenerul respectiv dacă l-ai cumpărat online).
Cum îmi pot repara produsul electric când nu mai este în garanție?
- Prelungește durata de viață a produsului tău comandând online pachetul de reparații la un preț fix, fără surprize.
- Repară-ți singur produsul electric achiziționând piesele și accesoriile din Magazinul online și consultând întrebările frecvente.
- Sau du produsul la unul dintre centrele noastre autorizate. Pe cel mai apropiat îl găsești făcând clic aici.
Garanție pentru aparate electrocasnice de mici dimensiuni
Garanție pentru mese de călcat non electrice
Garanție pentru accesorii, piese de schimb şi ustensile de bucătărie
Garanție pentru L'Oréal Steampod Professional
Garanție L'Oréal Steampod
Ce este o garanție internatională?
Pachete de reparatii all-inclusive
Gasește pachetul meu de reparații
Poți comanda piese de schimb, descarcă instrucțiuni de asamblare sau viziona videoclipuri tutoriale.
Aceasta este cea mai ieftină soluție, dar necesită ceva dezasamblare și reasamblare. În acest caz, nu este garantată o reparație optimă.
Accesează magazinul de accesorii
Exemplu: Capacul aparatului tău Rowenta nu se mai închide și aparatul tău nu mai este acoperit de garanție? Nu este nevoie să cumperi din nou întregul aparat! Poți comanda capacul în magazinul nostru de accesorii. Astfel te poți bucura de produsul tău mai mult timp, iar natura îți va mulțumi!