Manual de utilizare si intrebari frecvente Aspirator robot X-Plorer Serie 60 RR7455WH

Cel mai subțire aspirator robot 4 în 1*

Aspiratorului robot Rowenta X-Plorer Serie 60 este un aparat ultra compact ce dispune de tehnologii avansate pentru sesiuni de curățare perfecte ce-ți vor lăsa casa perfect curată. Descoperă aspiratorul robot avansat ce va aspira perfect oriunde: sistem de navigare inteligent, tehnologie infraroșu avansată și interfață prietenoasă cu utilizatorul, inclusiv aplicație pentru smartphone cu tehnologie de ultimă ora și compatibilitate cu asistenșii vocali.

Referință : RR7455WH

Documentație

Întrebări frecvente

Aplicația robotului este exclusiv pentru smartphone-uri.
Produsele noastre sunt compatibile cu toți operatorii și cu majoritatea receiverelor de pe piață.
Vă puteți conecta produsul la orice rețea Wi-Fi de tip WPA și WPA2 pe banda de frecvență de 2,4 GHz.

Dacă rețeaua dumneavoastră Wi-Fi nu este vizibilă pe produs, este posibil ca rețeaua Wi-Fi de 2,4 GHz să nu fie activată la receiver.
Majoritatea receiverelor permit activarea rețelei. Consultați întrebările frecvente ale operatorului dumneavoastră pentru indicații în acest sens.

Avertisment:
Produsul dumneavoastră nu se poate conecta la o rețea Wi-Fi de 5 GHz.
O rețea Wi-Fi cu o parolă care conține caractere speciale nu va funcționa la fel de bine ca o rețea Wi-Fi deschisă (care nu solicită o parolă).
Dacă rețeaua ta nu este vizibilă în lista de rețele disponibile, mută dispozitivul mai aproape de modemul de acces la internet.
Dacă rețeaua tot nu este vizibilă, este posibil să nu fie compatibilă cu dispozitivul tău. În principal, rețelele pe 5 GHz nu sunt compatibile. Te rugăm să consulți lista de compatibilitate.
În „Settings” (Setări) din partea dreaptă a ecranului de start, trebuie să alegi „WiFi settings” (Setări WiFi) și „activate WiFi” (Activare WiFi).
Selectează apoi rețeaua Wi-Fi și introdu parola.
Poți accesa configurările smartphone-ului pentru a verifica dacă acesta este conectat la rețeaua Wi-Fi. Rețeaua Wi-Fi trebuie să aibă o conexiune la internet.
Mai jos, se află lista celor mai des întâlnite probleme și soluții, ordonate în funcție de frecvență.

  1. Asocierea a fost efectuată cu succes, dar aparatul nu este conectat: dacă observi în aplicație că aparatul nu este conectat, închide și redeschide aplicația.

    Dacă nu vezi aparatul după această acțiune,
    - produsele Explorer Serie 40: scoate robotul din stația de andocare și apasă butonul timp de 3 secunde. Dacă dorești să realizezi o altă asociere, cu un alt telefon, poate fi necesar să apeși butonul de mai multe ori, până ce se aprinde intermitent în culoarea portocalie.
    - produsele Explorer Serie 60: repornește robotul cu ajutorul comutatorului din dreptul coșului de gunoi.
    - produsele Explorer Serie 80: repornește robotul cu ajutorul comutatorului din partea de jos a robotului.

  2. Conexiunea Wi-Fi: verifică parola Wi-Fi și introdu-o cu grijă.

  3. Ține smartphone-ul apropiat de aparat și de modem până la sfârșitul procesului de asociere.

  4. Punct de acces Android: asigură-te că păstrezi conexiunea la aparat dacă vezi un mesaj de confirmare. Acest mesaj poate apărea de două ori în procesul de asociere.

  5. Punct de acces iOS: după câteva tentative, repornește smartphone-ul.

  6. Punct de acces iOS: în timpul conectării la aparat, va apărea o fereastră pop-up, care îți va solicita să te conectezi la rețeaua „SEB_ACCESS_POINT”. Apasă pe „Conectare”.

  7. Punct de acces: odată ce ai activat punctul de acces,
    - produsele Explorer Serie 40: LED-ul se aprinde intermitent în culoarea portocalie și se aude un bip dublu?
    - produsele Explorer Serie 60: lumina Wi-Fi se aprinde intermitent rapid și este emis un semnal sonor?
    - produsele Explorer Serie 80: lumina Wi-Fi se aprinde intermitent?

    Dacă nu, încearcă din nou.

  8. Punct de acces Android: după câteva încercări, elimină rețeaua „SEB_AccessPoint” din lista de setări de pe smartphone, dacă se află acolo.

  9. Punct de acces Android: unele smartphone-uri au, în setările Wi-Fi, o opțiune care previne conectarea la rețele Wi-Fi care nu au acces la internet.

    Pentru asociere, dezactivează această opțiune astfel încât smartphone-ul să permită conectarea la aparat. Această opțiune este identificată pe smartphone-urile Xiaomi precum Pocophone F1 și Redmi note 8.

  10. Conexiunea la internet: asigură-te că aparatul pe care dorești să îl asociezi nu necesită un proxy.

  11. Android: trebuie să permiți geolocația.

  12. Conexiunea la internet: asigură-te că ai selectat rețeaua de 2,4 GHz în setarea Wi-Fi, nu cea de 5 GHz, pentru conectarea aparatului.

  13. Conexiunea la cloud: verifică dacă reconectarea automată la rețeaua ta Wi-Fi casnică este corectă.

  14. Conexiunea la cloud: activează conexiunea de date mobile a smartphone-ului.

  15. După câteva tentative: repornește modemul Wi-Fi.

  16. După câteva tentative: deconectează produsul de la priză, așteaptă 20 se secunde și apoi reconectează-l.
    Dacă problema persistă, resetează aparatul (resetare fizică).
Dacă încă întâmpini o eroare după mai multe încercări nereușite:
Apasă pe butonul „Home” (Acasă) timp de 5 secunde și verifică dacă indicatorul luminos Wi-Fi se aprinde intermitent.
Dacă nu se întâmplă acest lucru, oprește dispozitivul și repornește-l cu ajutorul comutatorului de lângă recipientul pentru praf.


Dacă eroarea persistă, se poate datora utilizării necorespunzătoare a telefonului:

Telefon Android:
În timpul procesului de conectare, aplicația te va conecta automat la robot. Este important să rămâi conectat la această nouă rețea.
În funcție de telefon, pot apărea diferite ferestre pop-up în timpul conectării:
• Dacă fereastra pop-up îți spune că vei schimba rețeaua deoarece cea la care ești conectat nu are internet, refuză.
• Dacă fereastra pop-up te întreabă dacă dorești să rămâi conectat la rețeaua fără internet, acceptă.
• Dacă fereastra pop-up îţi spune că rețeaua nu are internet, dar nu sugerează schimbarea rețelelor, nu fă nimic.

iPhone:
În timpul conectării la dispozitiv, va apărea o fereastră pop-up care îţi va cere să te conectezi la rețeaua „SEB_ACCESS_POINT”. Acceptă făcând clic pe „Join” (Asociere).
Dacă acest pas nu reușește de mai multe ori, repornește telefonul și încearcă din nou.
După ce ai introdus parola, întâmpini o eroare la conectarea la cloud.

• Când te conectezi la cloud, este necesară o conexiune la internet pentru a asocia cu succes dispozitivele. Pentru aceasta, poți activa datele mobile sau te poți reconecta automat la rețeaua de domiciliu.
• Asigură-te că data și ora de pe telefon sunt corecte. Orice diferență va împiedica conexiunea.

După mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Oprește dispozitivul și repornește-l cu ajutorul comutatorului de lângă recipientul pentru praf.

După mai multe încercări nereușite, poți reseta dispozitivul:
Apasă butonul „Home” (Acasă) și butonul de pornire în acelaşi timp, timp de 5 secunde. Butonul de pornire va lumina intermitent de mai multe ori pentru a confirma activarea.
Important: oprește dispozitivul, apoi repornește-l cu ajutorul comutatorului de lângă recipientul pentru praf.
După ce ai introdus parola, întâmpini o eroare referitoare la conectarea la rețeaua Wi-Fi.

1. Verifică parola Wi-Fi și reintrodu-o cu grijă.
2. Ține smartphone-ul aproape de dispozitiv și de modemul de internet până la sfârșitul procesului de conectare.
3. Dispozitivul nu se poate conecta la rețele publice, cum ar fi cele disponibile în hoteluri.
4. Telefon Android: la conectarea la dispozitiv, poate apărea o fereastră pop-up. În timpul procesului de conectare, aplicația te va conecta automat la robot. Este important să rămâi conectat la această nouă rețea.
În funcție de telefon, iată câteva exemple de probleme pe care le poți întâlni:
• Dacă fereastra pop-up îți spune că vei schimba rețeaua deoarece cea la care ești conectat nu are internet, refuză.
• Dacă fereastra pop-up te întreabă dacă dorești să rămâi conectat la rețeaua fără internet, acceptă.
• Dacă fereastra pop-up îţi spune că rețeaua nu are internet, dar nu sugerează schimbarea rețelelor, nu fă nimic.

După mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Oprește dispozitivul și repornește-l cu ajutorul comutatorului de lângă recipientul pentru praf.
Unele telefoane Xiaomi pot întâmpina probleme la conectare. Poate apărea un număr neobișnuit de mare de ferestre pop-up.
Telefoanele afectate sunt cele cu sistem MIUI (cum ar fi modelele Redmi și Pocophone).

În acest caz, încearcă următorii pași:
Setări > Aplicații > Gestionare aplicații > Roboți Rowenta > Alte permisiuni. Pe această pagină, acceptă permisiunea „Modificare conectivitate Wi-Fi”.
Setări > Wi-Fi > Setări adiționale > Asistent Wi-Fi. Pe această pagină, dezactivează opțiunile disponibile.
Există mai multe motive:
• Nu ai introdus adresa corectă de e-mail pentru contul tău. Verifică adresa.
• Nu ai introdus parola corectă. Pentru resetare, solicită prin e-mail o parolă temporară, apoi modifică parola din Meniul aplicației.
Verifică dacă dispozitivul este compatibil: Listă compatibilitate
Aceasta nu este deloc obligatorie, ci este o preferință a utilizatorului.
Aceasta este o hartă giroscopică, o hartă nepermanentă, care îți permite urmărirea vizuală în direct a sesiunii de curățare. Această hartă are numai rol de raportare și nu poate fi personalizată. Pentru fiecare sesiune nouă de curățare va fi creată o hartă nouă.
Calitatea hărții giroscopice poate avea de suferit dacă robotul întâlnește prea multe obstacole în timpul curățării. Înainte de a pune în funcțiune aspiratorul robot, asigură-te că îndepărtezi obstacolele, cordoanele de alimentare, îmbrăcămintea sau alte obstacole potențiale, care ar putea cauza dificultăți robotului.

De asemenea, calitatea hărții giroscopice poate avea de suferit dacă robotul a avut dificultăți la urcarea pe un covor, la trecerea peste un prag de ușă, pe lângă un picior de scaun...
Harta giroscopică poate să acopere o suprafață maximă de 19x19 m (360 m²), așadar asigură-te că instalezi stația de andocare în mod corespunzător.
Nu aspira suprafețe umede, orice tip de lichide, substanțe fierbinți (cenușă fierbinte, țigări), substanțe cu particule foarte fine (ipsos, ciment, cenușă etc.), bucăți ascuțite deșeuri de mari dimensiuni (sticlă), produse nocive (solvenți, materiale abrazive etc.), produse agresive (acizi, produse de curățare etc.), produse inflamabile sau explozive (substanțe pe bază de ulei sau alcool).
Amplasează stația de încărcare de bază rezemată de un perete, pe o suprafață plană și într-un loc în care aspiratorul robot o poate găsi cu ușurință.
Această locație trebuie nu dispună de niciun obstacol (inclusiv mochete). Lăsă un spațiu liber de cel puțin 1,5 metru la stânga și la dreapta și de cel puțin 2 metri în fața stației de bază. În cazul în care stația este amplasată într-un colț sau este dificil de găsit, aspiratorul robot nu va putea ajunge la ea.
Amplasează cablul de alimentare al stației de bază de-a lungul peretelui.
Pentru informații suplimentare, consultă instrucțiunile din manualul de utilizare.
Lăsați stația de încărcare de bază conectată permanent la priză (funcția de reîncărcare automată nu este disponibilă dacă stația de încărcare nu este activată).
Da, aspiratorul dumneavoastră robot ROWENTA este prevăzut cu senzori de cădere, care detectează scările și golurile.
Cu toate acestea, pot apărea unele situații în care senzorii nu sunt foarte eficienți. De exemplu, marginile curbate ale scărilor, covoarele de lângă scări, suprafețele alunecoase sau obstacolele pot afecta performanța senzorilor.
Înainte de a pune în funcțiune aspiratorul robot, asigură-te că spațiul nu are obstacole, cordoane de alimentare, îmbrăcăminte sau alte obiecte potențial periculoase, care ar putea provoca defectarea aparatului sau alte accidente.
Da, aspiratorul robot poate fi încărcat la stația de încărcare, chiar dacă alimentarea aspiratorului robot este oprită.
Verificați dacă întrerupătorul de sub robot stă corect în poziția „ON” (pornit).
Aspiratorul robot are 3 moduri de curățare:
• „Metodic” (pentru curățarea tuturor zonelor accesibile)
• „Urmărire perete” (pentru a curăța de-a lungul pereților și în colțuri)
• „Spot” (pentru a curăța o zonă localizată)
Pentru a alege modul „Metodic”, apasă o dată butonul de pornire de pe robot.
Pentru a alege modul „Spot”, apasă de două ori butonul de pornire de pe robot.
Pentru a alege modul „Urmărire perete”, apasă de trei ori butonul de pornire de pe robot.
De asemenea, poți activa modurile de curățare în aplicația mobilă.
Pentru a întrerupe sesiunea de curățare, apasă butonul de pornire de pe robot.
Pentru a relua sesiunea de curățare, apasă din nou butonul de pornire de pe robot.
Pentru a trimite robotul la stația de andocare, apasă butonul de reîncărcare de pe robot. Butonul de reîncărcare se va aprinde în roșu.
Când robotul se încarcă, indicatorul luminos al bazei de încărcare clipește în albastru.
Când robotul este încărcat complet, indicatorul luminos nu mai clipește și va rămâne aprins albastru.
Atunci când nu este folosit, păstrează întotdeauna aspiratorul robot pe stația de andocare.
Dacă intenționezi să nu folosești robotul pentru o lungă perioadă de timp, încărcă-l complet și apoi scoate bateria (asigură-te că robotul este oprit când scoți bateria). Depozitează-l într-un loc răcoros și uscat. Reîncarcă-i bateria la fiecare 3 luni.
Nu se recomandă utilizarea mopului cu apă pe podele sensibile, cum ar parchetul, sau pe covoare și mochete.
Nu. Rezervorul de apă și mopul umezit trebuie instalate doar înainte de curățare și trebuie scoase imediat după curățare.
Opriți imediat aspiratorul robot.
Scoateți compartimentul de praf, filtrul și peria principală.
Lăsați-le să se usuce complet înainte de a le reinstala.
După fiecare utilizare, golește recipientul pentru praf într-un coș de gunoi. Curăță garniturile compartimentului pentru praf cu o lavetă.
Se recomandă curățarea periei centrale o dată pe săptămână.
Pentru mai multe informații, consultă manualul de utilizare.
Se recomandă curățarea filtrelor cel puțin o dată pe săptămână.
Pentru mai multe informații, consultă manualul de utilizare.
Este necesară curățarea în mod regulat a roților din stânga, dreapta și față pentru a îndepărta firele de păr și fibrele prinse în ele.
Se recomandă ștergerea senzorilor și a terminalelor de încărcare (a robotului și a bazei de încărcare) cu o lavetă uscată și curată, o dată pe săptămână.
Oprește robotul înainte de a curăța senzorii și terminalele de încărcare.
Nu utiliza detergenți pentru a curăța aspiratorul robot.
Pentru unele componente se poate folosi apa, pentru altele se poate utiliza doar laveta uscată. Pentru mai multe informații, consultă manualul de utilizare.
Se recomandă înlocuirea filtrului de praf fin și spumă la fiecare 6 luni.
Periile laterale trebuie înlocuite cu unele noi la fiecare 6 luni.
Nu utiliza aparatul. Pentru a evita orice pericol, trebuie să îl înlocuiești la un centru de service autorizat.
Nu utiliza aparatul. Pentru a evita orice fel de pericol, nu atinge terminalele. Trebuie să scoateți din priză stația de încărcare și să o înlocuiești la un centru de service autorizat.
Verifică:
dacă recipientul pentru praf este plin;
dacă filtrele sunt curate;
dacă există obiecte sau gunoi care ar putea astupa orificiul de aspirație de sub robot.
Există mai multe motive:
• Dacă robotul nu a pornit de la stația de andocare, nu se va întoarce la aceasta. În acest caz, robotul va reveni la punctul său de plecare.
• Dacă robotul a aspirat în modul Spot, se va întoarce la punctul de plecare.
• Dacă robotul este ridicat și pus înapoi pe podea, acesta va încerca să se repoziționeze. Dacă nu poate, va reveni la punctul său de plecare.
Verifică următoarele:
• Stația de încărcare nu trebuie să fie instalată pe un covor.
• Stația de încărcare nu trebuie expusă la lumina soarelui și nu trebuie să se afle lângă o sursă de căldură.
• Trebuie să se asigure spațiul liber în partea din față și în părțile laterale ale stației de încărcare, conform instrucțiunilor din manualul de utilizare.
• Mufa este conectată corect la stația de încărcare?
• Cablul încărcătorului este conectat la alimentarea electrică.
• În jurul stației de încărcare, nu există niciun obiect care să obstrucționeze.
• Nu există niciun obiect lângă terminalele stației de încărcare.
• Stația de încărcare este activată (indicatorul LED este verde).

Dacă, după verificarea tuturor acestor aspecte, robotul tot nu poate găsi stația de bază, contactează o companie autorizată pentru repararea aspiratoarelor.
Poți efectua următoarele acțiuni:
• Oprește, apoi pornește întrerupătorul principal.
• Deconectează cablul, apoi conectează-l din nou la stația de încărcare.
• Asigură-te că terminalele de încărcare și ferestrele senzorilor nu sunt obstrucționate, apoi șterge corpul principal și stația de încărcare cu o lavetă uscată. Înainte de a usca cu atenție, nu uita să treci comutatorul de alimentare în poziția de oprire și să oprești robotul.
• Verifică dacă există obstacole, ca de exemplu un obiect reflectorizant, un scaun etc. lângă stația de încărcare.

Dacă, după toți acești pași, încărcarea automată tot nu funcționează corect, contactează o companie autorizată pentru repararea aspiratoarelor.
Aceasta este o situație obișnuită. Aspiratorul poate rămâne conectat la stația de andocare fără niciun risc.
Atenție: folosește doar încărcătorul prevăzut.
Verifică următoarele:
• Dacă întrerupătorul de sub robot se află în mod corect în poziția „ON” (pornit).
• Dacă ecranul este aprins. În caz contrar, încarcă robotul la stația de bază.
Verifică următoarele:
• Sub roți nu există niciun obiect care să obstrucționeze.
• Robotul nu este blocat din cauza denivelărilor pardoselii.
• Nu este afișat niciun mesaj de eroare. (consultă secțiunea despre depanare și coduri de eroare din manualul de utilizare)
Poți efectua următoarele acțiuni:
• Asigură-te că nu există obiecte la distanță mai mică de 10 cm de scări/spații goale.
• Șterge geamurile senzorului cu o lavetă uscată.

Dacă după toți acești pași, problema persistă, contactează o companie autorizată pentru repararea aspiratoarelor.
Asigură-te că peria nu este obstrucționată. Curăță peria de firele de păr și fibrele prinse în ea.
Dacă peria este deteriorată, înlocuiește-o cu una nouă.
Lumina intermitentă și semnalul sonor indică o eroare.
Pentru detalii suplimentare referitoare la descrierea erorii și la soluții, consultă manualul de utilizare.
Poți efectua următoarele acțiuni:
• Verifică dacă gura de admisie este obstrucționată.
• Verifică dacă recipientul pentru praf este fixat corespunzător.
• Golește recipientul pentru praf dacă este plin.
• Îndepărtează peria centrală și curăț-o.
• Verifică dacă filtrul este încărcat.

Dacă după toți acești pași, problema persistă, contactează o companie autorizată pentru repararea aspiratoarelor.
Funcția de siguranță a periei electrice este activată atunci când robotul identifică un risc.

Pot apărea două situații:
Peria electrică se blochează: robotul încearcă să o elibereze și oprește aspirarea și peria electrică.
Robotul va încerca să elibereze peria: dacă nu reușește, se va opri și va trebui să o eliberezi manual.

Dacă peria electrică se blochează în covoarele groase din cauza fibrelor lungi și/sau groase sau dacă robotul a aspirat covorul pentru o perioadă îndelungată de timp, peria electrică se va opri, iar robotul va continua să aspire fără ea.
Robotul poate întâmpina anumite probleme reprezentate de codurile de eroare.
Pentru detalii suplimentare referitoare la codurile de eroare și la soluții, consultă manualul de utilizare.
Este posibil ca filtrul să fie introdus incorect. Încercă să poziționezi corect filtrul în slotul de pe suportul său.
După ce urmați instrucțiunile din manualul de utilizare pentru pornirea aparatului, asigurați-vă că priza electrică funcționează prin conectarea unui alt aparat. Dacă în continuare acesta nu funcționează, nu încercați să demontați sau să reparați dumneavoastră aparatul, ci duceți-l la un centru de reparații autorizat.
Robotul poate fi resetat apăsând, în același timp, butonul home și butonul de pornire, timp de 5 secunde. Atunci când procedura este reușită, se aude un semnal sonor și butonul de pornire clipește.
Acest lucru este normal, deoarece ești conectat la produs, care nu are conexiune la internet.
Pentru anumite modele de smartphone, după ce s-a conectat la rețeaua Wi-Fi a produsului, este posibil să apară un mesaj care solicită confirmarea că dorești să rămâi în această rețea care nu are conexiune la internet. Pentru ca asocierea să fie realizată cu succes, trebuie să răspunzi că dorești să te conectezi oricum la această rețea.
Mai întâi, verifică dacă robotul este conectat. Dacă LED-ul Wi-Fi clipește, robotul încearcă să se conecteze la rețeaua Wi-Fi.

LED-ul este stins: Robotul nu este conectat. Mai întâi, verifică modemul de acces la internet.

LED-ul clipește: Robotul încearcă să se conecteze. Așteaptă câteva momente.
Dacă robotul este în această stare de câteva minute, repornește robotul scoțându-l de pe bază și folosind comutatorul situat lângă coșul de praf.

LED-ul este aprins și nu clipește: Robotul este conectat.
În această situație, repornește robotul scoțându-l de pe bază și folosind comutatorul situat lângă coșul de praf. Dacă acest lucru nu funcționează, folosește procedura de resetare.
Repornește robotul cu ajutorul comutatorului de lângă recipientul pentru praf.
Dacă indicatorul de reîncărcare (5) clipește în albastru de 3 ori, apoi, după un semnal sonor, începe să clipească în roșu, schimbă bateria sau du aspiratorul robot la un centru de service autorizat.
Nu, acest aparat a fost conceput doar pentru folosire la interior.
Da, senzorii aspiratorului robot nu necesită lumină pentru efectuarea unei sesiuni de curățenie.
Aspiratorul robot este eficient pe pardoseală cu suprafață dură, cum ar fi: suprafețe acoperite cu plăci ceramice, parchet, podele laminate, linoleum și covoare cu grosimea maximă de 1,5 cm.
Da, este recomandată folosirea aspiratorului robot pentru menținerea curățeniei, dar există suprafețe pe care robotul nu obține rezultate la fel de bune ca aspiratoarele obișnuite.
Da, prin intermediul aplicației mobile poți programa o singură sesiune de curățare sau poți configura o funcție de curățare zilnică.
Robotul este limitat la un program pe zi pentru a asigura o curățare optimă a tuturor camerelor accesibile.
Da. Robotul va trece în modul repaus atunci când este complet reîncărcat.
Da, robotul se va întoarce automat la stația de încărcare atunci când, în timpul procesului de curățare, nivelul bateriei este redus.
După finalizarea încărcării, aspiratorul va reporni procesul de curățare.
Acest lucru se datorează faptului că robotul nu a pornit de la stația de andocare: deoarece robotul se întoarce la punctul de plecare, acesta va reveni la locul în care a început să aspire în modul Spot.
Aparatul dumneavoastră conţine materiale valoroase care pot fi recuperate sau reciclate. Predaţi aparatul la un punct public de colectare a deşeurilor.
În cazul în care credeți că lipsește o componentă, contactați Centrul de servicii pentru clienți și vă vom ajuta să găsiți o soluție potrivită.
Vizitați secțiunea „Accesorii” a site-ului nostru pentru a găsi cu ușurință toate articolele de care aveți nevoie pentru produsul dumneavoastră.
Puteţi găsi informaţii mai amănunţite în secţiunea Garanţie a acestui site.
Aspiratorul robot are 3 moduri de funcționare: Silent, Normal și Boost.
De asemenea, poți activa modurile de funcționare în aplicația mobilă.
Da, senzorii robotului permit identificarea suprafețelor cu covoare, iar robotul trece automat în modul Boost.
Va dura 4-5 ore pentru a încărca o baterie descărcată.
Robotul poate funcționa până la 90 de minute înainte de descărcarea bateriei.
Poți să folosești robotul împreună cu altă persoană dacă fiecare persoană descarcă aplicația robotului Rowenta și urmează instrucțiunile de conectare.
Pentru ca telefonul tău să detecteze rețelele Wi-Fi din jur, aplicația are nevoie de permisiunea de a utiliza funcția de localizare, așa cum solicită Google.
Dacă nu accepți această solicitare, telefonul nu va putea găsi produsul și nu va putea realiza asocierea.
Aceste informații nu vor fi utilizate sau stocate.
Dacă doriți să vă vindeți robotul, vă recomandăm să vă ștergeți datele:
• Apăsați pe butoanele „Power” (Alimentare) și „Home” (Acasă) timp de 20 de secunde.
• Deschideți aplicația Robots.
• Faceți clic pe setări.
• Faceți clic pe numele robotului dvs. și selectați „Delete the product” (Ștergere produs).

Vezi ofertele exclusive din magazinul de accesorii