Manual de utilizare si intrebari frecvente Purificator Pure Air Genius PU3080F0

Respiră cu ușurință!

Bucură-te de aer proaspăt și curat datorită purificatorului Rowenta Pure Air Genius. Aceasta este un aparat silențios și prietenos cu mediul înconjurător ce filtrează până la 100% alergenii și particulele fine pentru un aer curat în numai 4 minute* datorită sistemului de filtrare de înaltă performanță compus din filtrul Allergy+. Purificatorul poate fi controlat de la distanță prin intermediul aplicației dedicate, în timp ce senzorii ajustează fluxul de aer în funcție de nivelul de poluare din locuința ta pentru o filtrare perfectă zi și noapte.

*pentru o cameră de 10 m²

Referință : PU3080F0

Documentație

Întrebări frecvente

Poți accesa configurările smartphone-ului pentru a verifica dacă acesta este conectat la rețeaua Wi-Fi. Rețeaua Wi-Fi trebuie să aibă o conexiune la internet.
Dacă dispozitivul tău are funcția Wi-Fi oprită, trebuie să o activezi pentru a crea rețeaua Wi-Fi numită „SEB_accesPoint”.

Pentru a activa funcția Wi-Fi:
• Apasă butonul Wi-Fi timp de 3 secunde.
• Vei auzi un bip, iar lumina butonului Wi-Fi se va aprinde intermitent în secvență rapidă.

Dacă produsul se află în modul de conexiune dezactivată, trebuie să activezi modul Wi-Fi:
• Apasă simultan butonul de blocare pentru copii și butonul Wi-Fi; dacă auzi un bip, funcția Wi-Fi este disponibilă.
• Poți apăsa butonul Wi-Fi pentru a activa rețeaua.
Verifică dacă lumina butonului Wi-Fi al produsului se aprinde continuu sau intermitent.
Dacă se aprinde continuu, produsul este conectat corect la rețeaua Wi-Fi casnică, însă serviciul cloud nu l-a putut asocia contului tău. Încearcă din nou mai târziu.

Dacă se aprinde intermitent, produsul nu este conectat la rețeaua Wi-Fi casnică. În acest caz, verifică următoarele elemente:

Conexiunea la internet:
- Rețeaua Wi-Fi casnică are conexiune la internet?
- Dacă rețeaua Wi-Fi casnică are nevoie de un proxy pentru a avea acces la internet, asocierea nu va funcționa.

Wi-Fi:
- Ai selectat rețeaua Wi-Fi casnică corectă?
- Ai introdus corect parole rețelei Wi-Fi casnice? (Lungimea maximă a parolei rețelei Wi-Fi casnice: 64 de caractere).
- Numele SSID introdus este incorect?
- Ai introdus manual numele rețelei Wi-Fi de pe banda de 5 GHz? Produsul este compatibil cu banda de 2,4 GHz, nu cu cea de 5 GHz.
- Telefonul este prea departe de punctul de acces Wi-Fi casnic/de produs?
- Produsul este prea departe de punctul de acces Wi-Fi casnic/de telefon?
- Poate exista o problemă de compatibilitate: verifică lista noastră.


Dacă asocierea nu funcționează după verificarea tuturor acestor elemente, contactează serviciul post-vânzare.
Da, poți apăsa simultan butonul de blocare pentru copii și butonul Wi-Fi, după care vei auzi un bip. Acest lucru va activa sau dezactiva funcția Wi-Fi.
Poți repeta procesul de asociere: în aplicație, mergi la Profilul meu > Aparatul meu > Adaugă un produs. Va începe procesul de asociere.
Mai jos, se află lista celor mai des întâlnite probleme și soluții, ordonate în funcție de frecvență.

  1. Asocierea a fost efectuată cu succes, dar aparatul nu este conectat: dacă observi în aplicație că aparatul nu este conectat, închide și redeschide aplicația.
    Dacă nu vezi aparatul după această acțiune, deconectează produsul de la priză și reconectează-l.

  2. Conexiunea Wi-Fi: verifică parola Wi-Fi și introdu-o cu grijă.

  3. Ține smartphone-ul apropiat de aparat și de modem până la sfârșitul procesului de asociere.

  4. Punct de acces Android: asigură-te că păstrezi conexiunea la aparat dacă vezi un mesaj de confirmare. Acest mesaj poate apărea de două ori în procesul de asociere.

  5. Punct de acces iOS: după câteva tentative, repornește smartphone-ul.

  6. Punct de acces iOS: în timpul conectării la aparat, va apărea o fereastră pop-up, care îți va solicita să te conectezi la rețeaua „SEB_ACCESS_POINT”. Apasă pe „Conectare”.

  7. Punct de acces: când ai activat punctul de acces, produsul a emis un bip? Lumina butonului Wi-Fi se aprinde intermitent corect?
    Dacă nu, încearcă din nou.

  8. Punct de acces Android: după câteva încercări, elimină rețeaua „SEB_AccessPoint” din lista de setări de pe smartphone, dacă se află acolo.

  9. Punct de acces Android: unele smartphone-uri au, în setările Wi-Fi, o opțiune care previne conectarea la rețele Wi-Fi care nu au acces la internet.

    Pentru asociere, dezactivează această opțiune astfel încât smartphone-ul să permită conectarea la aparat. Această opțiune este identificată pe smartphone-urile Xiaomi precum Pocophone F1 și Redmi note 8.

  10. Conexiunea la internet: asigură-te că aparatul pe care dorești să îl asociezi nu necesită un proxy.

  11. Android: trebuie să permiți geolocația.

  12. Conexiunea la internet: asigură-te că ai selectat rețeaua de 2,4 GHz în setarea Wi-Fi, nu cea de 5 GHz, pentru conectarea aparatului.

  13. Conexiunea la cloud: verifică dacă reconectarea automată la rețeaua ta Wi-Fi casnică este corectă.

  14. Conexiunea la cloud: activează conexiunea de date mobile a smartphone-ului.

  15. După câteva tentative: repornește modemul Wi-Fi.

  16. După câteva tentative: deconectează produsul de la priză, așteaptă 20 se secunde și apoi reconectează-l.
    Dacă problema persistă, resetează aparatul (resetare fizică).
Unele telefoane Xiaomi pot întâmpina probleme la conectare. Poate apărea un număr neobișnuit de mare de ferestre pop-up.
Telefoanele afectate sunt cele cu sistem MIUI (cum ar fi modelele Redmi și Pocophone).

În acest caz, încearcă următorii pași:
Setări > Aplicații > Gestionare aplicații > Pure Air > Alte permisiuni. Pe această pagină, acceptă permisiunea „Modificare conectivitate Wi-Fi”.
Setări > Wi-Fi > Setări adiționale > Asistent Wi-Fi. Pe această pagină, dezactivează opțiunile disponibile.
După ce ai introdus parola, întâmpini o eroare la conectarea la cloud.

• Când te conectezi la cloud, este necesară o conexiune la internet pentru a asocia cu succes dispozitivele. Pentru aceasta, poți activa datele mobile sau te poți reconecta automat la rețeaua de domiciliu.
• Asigură-te că data și ora de pe telefon sunt corecte. Orice diferență va împiedica conexiunea.

După mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Deconectează purificatorul de aer, așteaptă 20 de secunde, apoi reconectează-l.

După mai multe încercări nereușite, poți reseta dispozitivul urmând pașii următori:
• Apasă butoanele „Mod” și „Wi-Fi” timp de 5 secunde.
• Apoi deconectează purificatorul de aer timp de 20 de secunde și reconectează-l.
După ce ai introdus parola, întâmpini o eroare referitoare la conectarea la rețeaua Wi-Fi.

1. Verifică parola Wi-Fi și reintrodu-o cu grijă.
2. Ține smartphone-ul apropiat de dispozitiv și de modemul de internet până la sfârșitul procesului de conectare.
3. Dispozitivul nu se poate conecta la rețele publice, cum ar fi cele disponibile în hoteluri.
4. Telefon Android: La conectarea la dispozitiv, poate apărea o fereastră pop-up. În timpul procesului de conectare, aplicația te va conecta automat la purificatorul de aer. Este important să rămâi conectat la această nouă rețea.
În funcție de telefon, iată câteva exemple de probleme pe care le poți întâlni:
Dacă fereastra pop-up îți spune că vei schimba rețeaua deoarece cea la care ești conectat nu are internet, refuză.
• Dacă fereastra pop-up te întreabă dacă dorești să rămâi conectat la rețea fără internet, acceptă.
Dacă fereastra pop-up îţi spune că rețeaua nu are internet, dar nu sugerează schimbarea rețelelor, nu face nimic.

După mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Deconectează purificatorul de aer, așteaptă 20 de secunde, apoi reconectează-l.
Dacă încă întâmpini o eroare după mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Deconectează purificatorul de aer, așteaptă 20 de secunde, apoi reconectează-l.

Dacă eroarea persistă, se poate datora utilizării necorespunzătoare a telefonului:

Telefon Android:
În timpul procesului de conectare, aplicația te va conecta automat la purificatorul de aer. Este important să rămâi conectat la această nouă rețea.
În funcție de telefon, pot apărea diferite ferestre pop-up în timpul conectării:
• Dacă fereastra pop-up îți spune că vei schimba rețeaua deoarece cea la care ești conectat nu are internet, refuză.
• Dacă fereastra pop-up te întreabă dacă dorești să rămâi conectat la rețea fără internet, acceptă.
• Dacă fereastra pop-up îţi spune că rețeaua nu are internet, dar nu sugerează schimbarea rețelelor, nu face nimic.

iPhone:
În timpul conectării la dispozitiv, va apărea o fereastră pop-up care îţi va cere să te conectezi la rețeaua „SEB_ACCESS_POINT”. Acceptă făcând clic pe „Conectare”.
Dacă nu reușești acest pas de mai multe ori, repornește telefonul și încearcă din nou.
Dispozitivul este compatibil cu Google Home, Alexa sau Alice de la Yandex, în funcție de disponibilitatea acestor servicii în țara dvs.
Google Home
• On/Off (Pornire/Oprire)
• Change mode (Schimbare mod)
• Air quality status (Stare calitate aer)
• Change speed (Schimbare viteză) (pentru modelele Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home)

Alexa
• On/Off (Pornire/Oprire)
• Change mode (Schimbare mod)
• Change speed (Schimbare viteză) (pentru modelele Pure Home/Pure Air City)

Alice (doar la modelul Pure Air City)
• On/Off (Pornire/Oprire)
• Change speed (Schimbare viteză)

De exemplu, încercați să spuneți: „Ok Google, turn on the air purifier” (Ok Google, pornește purificatorul de aer) sau „Alexa, put the air purifier on Auto Day mode” (Alexa, pune purificatorul de aer în modul Auto de zi).
Skill-urile noastre (aplicațiile de voce) sunt disponibile doar pe platformele din Europa, iar dvs. utilizați probabil un cont din SUA.
Dacă doriți să utilizați Skill-ul nostru, trebuie să vă migrați contul la țara dvs. oficială urmând procedura Amazon.
Următoarele purificatoare pot fi conectate la asistenți vocali:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Nu, nu este. Vă puteți utiliza dispozitivul fără să fie conectat la un asistent vocal. Este doar o caracteristică suplimentară care vă permite să controlați dispozitivul prin voce.
Pe Google Home, Alexa sau Alice, găsiți și rulați Skill-ul „Rowenta/Tefal Smarthome", apoi conectați-vă folosind același cont folosit în aplicația de mobil Pure Air.
Produsele dvs. vor fi sincronizate și le veți putea controla prin voce.
Nu, produsele noastre nu sunt compatibile cu Apple Homekit.
Dacă momentul ales este mai devreme decât ora curentă, produsul va porni, în mod implicit, în ziua următoare.
Pentru ca smartphone-ul să detecteze rețelele Wi-Fi-ul din zonă, aplicația are nevoie de permisiunea de a utiliza funcția de localizare, așa cum solicită Google. Dacă nu accepți această solicitare, telefonul nu va putea găsi produsul și nu va putea realiza asocierea.
Aceste informații nu vor fi utilizate sau stocate de Rowenta.
Permisiunea ta referitoare la utilizarea locației poate fi utilizată, de asemenea, pentru a îți oferi informații despre calitatea aerului din exterior și polenul prezent în aer în zona ta.
Trebuie să intri în setările aplicației pentru a o reactiva, revenind apoi.
Urmează cele 2 instrucțiuni de mai jos:

1) Permite utilizarea locației din setările aplicației:
• Trebuie să apeși butonul „Mergi la setări” și să activezi opțiunea.

2) Activează locația Google în setările globale ale telefonului:
• Mergi la setările telefonului.
• Introdu „locație” în bara de căutare și mergi la secțiunea corespunzătoare.
• Activează locația (ON).
• Dacă ai opțiunea de a alege metoda de localizare, alege „Înaltă precizie”.

• Poți obține informații precise privind calitatea aerului din casa ta, indicată de purificatorul de aer.
• Poți obține informații despre calitatea aerului exterior și despre prezența polenului, pe baza locației determinate de tine.
• Poți porni/opri purificatorul de aer prin intermediul aplicației: dacă ai o conexiune la internet pe smartphone, îți poți controla produsul de oriunde.
• Poți controla produsul și toate modurile sale.
• Poți crea programe de funcționare pentru purificatorul de aer.
• Poți verifica starea filtrelor. Vei fi informat(ă) când trebuie să schimbi filtrul, pe care îl poți cumpăra online, fără a pierde timp.
• Poți afla câtă poluare a filtrat purificatorul de aer în casa ta, convertită în numărul corespunzător de țigări pe care le-ai fi fumat.
Pagina principală are 4 componente:
  1. Informații privind aerul din exterior:
    Aplicația îți oferă informații despre calitatea aerului exterior și prezența polenului în aer în locația aleasă: poți accepta geolocalizarea sau poți selecta numele orașului tău în aplicație.

  2. Informații privind aerul din interior:
    Aplicația îți oferă informații în timp real despre calitatea aerului din interior, provenite direct de la purificatorul de aer.
    Produsul are un senzor care măsoară calitatea aerului. Acesta trimite regulat informații către aplicație prin cloud.

  3. Telecomanda:
    Poți porni sau opri produsul și îi poți schimba modurile, intensitatea luminii și oscilația (în funcție de model) cu ajutorul butoanelor afișate în aplicație.

  4. Bara de navigare:
    În bara de navigare, poți consulta următoarele informații:
    • Aerul meu: pagina principală.
    • Profilul meu: pentru informații juridice, întrebări frecvente, informații post-vânzare și schimbarea setărilor contului.
    • Programare: pentru configurarea orarului de purificare conform programului tău.
    • Filtre: pentru consultarea stării filtrului și cumpărarea online a filtrelor de schimb.
    • Mai multe informații: pentru vizualizarea poluării captate de produs și obținerea mai multor informații privind diferitele surse de poluare.

home page of Pure Air app
Da, poți partaja dispozitivul cu un alt utilizator. Noii utilizatori vor trebui să descarce aplicația Pure Air și să se conecteze cu același cont de pe un alt smartphone.
Informațiile privind calitatea aerului interior se află în centrul paginii principale a aplicației. Datele provin direct de la senzorul de particule și gaze.
home page of Pure Air app

Informațiile privind calitatea aerului din interior sunt împărțite în două părți:
  • Particule și alergeni
  • Gaze și compuși organici volatili (COV)

Valorile numerice corespund indicelui de calitate a aerului (ICA), care poate fi descris drept concentrație a poluanților în aerul ambiant.

Cercul este împărțit în cinci secțiuni și are un nivel de culoare mergând de la cel mai scăzut nivel de poluare la cel mai ridicat. Culorile cercului urmează același principiu al colorării LED-urilor.
Indoor air quality page of Pure Air app
Informațiile privind calitatea aerului exterior se află în partea de sus a paginii principale a aplicației. Acestea descriu calitatea aerului din localitate și nivelul de polen prezent în atmosferă în localitatea dvs.
home page of Pure Air app

Informațiile privind calitatea aerului din exterior includ informații despre particule și alergeni, gaze și COV (compuși organici volatili) și polenul din exterior.

  • Particulele și alergenii: această secțiune furnizează informații despre particulele solide (PM2.5 și PM10).

  • Gaze și COV: aici, este indicat nivelul de poluare cu dioxid de azot (NO2) și ozon (O3).

  • Polen: aici, sunt prezentate informații despre 4 tipuri de polen: de mesteacăn, iarbă, măslin și ambrosia.
    „NAB” este acronimul pentru „National Allergy Bureau” (Biroul Național pentru Alergii), care este cea mai utilizată scală pentru exprimarea nivelului de polen din lume.

Valorile numerice corespund indicelui de calitate a aerului (ICA), care poate fi descris drept concentrație a poluanților în aerul ambiant.

Cercul este împărțit în cinci secțiuni și are un nivel de culoare mergând de la cel mai scăzut nivel de poluare la cel mai ridicat. Culorile cercului urmează același principiu al colorării LED-urilor.
Outdoor air quality page of Pure Air appOutdoor pollen state page of Pure Air app
Aplicația nu mai este compatibilă cu versiunea de Android 4.4.4 și versiunile anterioare, din cauza securității îmbunătățite a datelor.

În măsura posibilului, îți recomandăm să îți actualizezi dispozitivul la o versiune de Android mai nouă sau să utilizezi un alt dispozitiv compatibil.

Actualizările îți vor permite nu doar să te bucuri de o experiență mai bogată, cu caracteristici noi și compatibilitate cu cele mai recente tehnologii, ci te vor proteja, de asemenea, împotriva posibilelor vulnerabilități de securitate care au fost eliminate în cele mai recente versiuni.
Această situație este normală. Aplicația ta necesită conexiune la internet pentru a descărca conținut precum: dispozitive, acces la pagini cu conținut juridic, programe...
Poți anula asocierea aparatului folosind una dintre cele 2 metode disponibile:
• Ștergerea aparatului din aplicație.
• Resetarea fizică a aparatului.
Cele 3 LED-uri utilizează cinci culori pentru a indica nivelul de calitate a aerului.
• Albastru = excelent
• Verde = poluare slabă
• Galben = poluare moderată
• Portocaliu = poluare gravă
• Roșu = poluare extremă
Nu uita să conectezi mufa cordonului de alimentare la o priză electrică ce oferă o tensiune corespunzătoare, apoi apasă butonul de pornire/oprire și selectează funcția dorită.
Selectează modul de operare corespunzător.
Verifică frecvența de curățare și a schimbării filtrelor. Dacă este necesar, curăță/schimbă filtrele.
  • În primul rând, oprește purificatorul de aer și scoate-l din priză.

  • Poți curăța dispozitivul cu o lavetă ușor umedă.
    Important: Nu folosi niciodată materiale abrazive, deoarece acestea pot deteriora suprafața produsului.

  • Curăță/înlocuiește filtrul (filtrele) atunci când este necesar.

  • Curăță periodic senzorul (intrările) cu un aspirator.
Indicatorul de înlocuire a filtrelor (7) se va aprinde atunci când filtrele trebuie înlocuite; de asemenea, vei primi o notificare în aplicația mobilă.

Când indicatorul de înlocuire a filtrelor (7) se aprinde, consultă aplicația mobilă pentru a afla ce filtru trebuie înlocuit. Dacă trebuie înlocuite două filtre, înlocuiește-le pe rând. Înlocuiește al doilea filtru numai după înlocuirea și resetarea primului filtru.


Frecvența curățării/înlocuirii filtrelor
• Prefiltru: curățați la fiecare 2 luni
• Filtru de Carbon activ 2 în 1 & Alergie+: înlocuiți la fiecare 12 luni
• Filtru Nano Captur+: înlocuiți în funcție de modificarea culorii (consultați paleta de culori de pe filtru) sau la fiecare 12 luni în cazul în care nu există saturație

Aceste valori sunt bazate pe teste în care purificatorul de aer este utilizat timp de 8 ore pe zi, în modul silențios. Poate fi necesar să înlocuiești filtrele mai des, în funcție de calitatea aerului și frecvența de utilizare a purificatorului.
Prefiltrul este singurul filtru care poate fi spălat și reutilizat.
Filtrele „2in1 Active Carbon & Allergy+” și „NanoCaptur+” nu pot fi curățate și reutilizate, deci nu trebuie niciodată spălate. Acestea trebuie înlocuite la sfârșitul duratei lor de viață.
Efectuează o resetare forțată.
Dacă înlocuiești un filtru înainte de sfârșitul duratei de viață a acestuia, apasă butonul de mod (2) timp de 3 secunde pentru a reseta setările filtrului.
Nu uita să oprești și să deconectezi aparatul de la priză înainte de a curăța senzorii de poluare urmând instrucțiunile de mai jos:

1. Curăță intrarea și ieșirea de aer folosind o perie moale sau o lavetă.
2. Deschide capacul senzorului, aflat în partea stângă a aparatului.
3. Umezește ușor un bețișor cu tampon și îndepărtează praful de pe lentilă și de la intrare/ieșire. Șterge bine cu un bețișor cu tampon uscat.
4. Curăță senzorul folosind un aspirator sau o perie moale.



IMPORTANT:
Nu utiliza niciodată detergenți sau obiecte metalice pentru a curăța senzorii.
Eficiența senzorilor poate fi redusă dacă aceștia nu sunt curățați regulat.
Frecvența de curățare variază în funcție de mediul de funcționare al aparatului. Dacă acesta este utilizat într-un mediu cu mult praf, curățați senzorii mai frecvent.
După ce urmați instrucțiunile din manualul de utilizare pentru pornirea aparatului, asigurați-vă că priza electrică funcționează prin conectarea unui alt aparat. Dacă în continuare acesta nu funcționează, nu încercați să demontați sau să reparați dumneavoastră aparatul, ci duceți-l la un centru de reparații autorizat.
Nu utilizaţi aparatul. Pentru a evita orice pericol, duceţi-l
la un centru de service autorizat pentru a fi înlocuit.
Verificați când au fost curățate și înlocuite ultima dată filtrele și curățați-le/înlocuiți-le dacă este necesar.
Verifică următoarele elemente:

1) 5 GHz?
Smartphone-ul poate folosi rețeaua de 5 GHz, iar produsul nu o poate detecta.
Remediere:
Smartphone-ul poate rămâne în rețeaua de 5 GHz, dar produsul trebuie conectat la o rețea de 2,4 GHz. Prin urmare, trebuie să selectezi aici o rețea de 2,4 GHz pentru produs. Asocierea va funcționa chiar și după ce vei reveni la rețeaua de 5 GHz.

Notă:
- Asigură-te că modemul tău de internet este de 2,4 GHz sau este un router cu bandă dublă, configurat pentru a accepta frecvența de 2,4 GHz. Produsul nu acceptă banda de 5 GHz.
- Cum pot determina dacă routerul acceptă banda de 2,4 GHz, banda de 5 GHz sau ambele? Uneori, dacă este disponibilă banda dublă, există 2 rețele diferite, indicate prin nume cum ar fi „rețeauamea24”, „rețeauamea24GHz” sau „rețeauamea2-4”.


2) SSID este ascuns?
Dacă rețeaua ta este „ascunsă”, atunci poți introduce manual SSID-ul (numele rețelei) apăsând „Enter SSID” (Introducere SSID).
Verifică următoarele:
• Smartphone-ul este suficient de aproape de produs? Dacă este prea departe, acesta nu va detecta rețeaua Wi-Fi a dispozitivului.
• Ai apăsat butonul Wi-Fi? Punctul de acces Wi-Fi oprește rețeaua după câteva minute.
• Lumina butonului Wi-Fi se aprinde intermitent? Dacă nu, apasă din nou butonul Wi-Fi timp de 3 secunde.
• Repetă procesul de asociere.

Dacă ai verificat elementele de mai sus și problema persistă, efectuează procedura de mai jos (resetarea fizică a produsului):
1) Cu produsul pornit, apasă simultan butonul „Mod” și butonul „Wi-Fi”. În mod normal, vei auzi un bip, iar produsul va fi oprit automat.
2) Deconectează produsul, așteaptă 1 minut și reconectează-l.
3) Pornește produsul și apasă butonul Wi-Fi pentru a crea punctul de acces.
4) Mergi la setările telefonului și asigură-te că vezi rețeaua Wi-Fi „SEB_accesPoint” (vezi ecranul de mai jos).
5) Selectează rețeaua „SEB_accessPoint”.
• Dacă telefonul se conectează automat, elimină această rețea din lista preînregistrată de rețele Wi-Fi. După această operațiune, asigură-te că rețeaua „SEB_accesPoint” este încă prezentă în lista de rețele Wi-Fi a telefonului.
• Dacă telefonul îți solicită o parolă, anulează operațiunea. Acesta este un semn bun și indică faptul că aplicația se va putea ocupa de acest lucru.
6) Revino în aplicație și repetă procesul de asociere.



Nota 1: Pentru anumite modele de smartphone, după ce s-a conectat la rețeaua Wi-Fi a produsului („SEB_accesPoint”), este posibil să apară un mesaj care solicită confirmarea că dorești să rămâi în această rețea care nu are conexiune la internet. Acest lucru este normal în acest moment, deoarece te-ai conectat la produs, care nu are conexiune la internet. Conexiunea la internet va fi restabilită odată ce produsul se conectează la rețeaua Wi-Fi casnică. Prin urmare, trebuie să răspunzi la această întrebare astfel încât să rămâi conectat(ă) la rețea.

Nota 2: Dacă ai un smartphone (cum ar fi Xiaomi) al cărui asistent Wi-Fi are o opțiune de comutare de la rețeaua Wi-Fi la cea de date mobile atunci când conexiunea Wi-Fi este slabă, dezactivează această opțiune. Dacă aceasta este activată atunci când smartphone-ul este conectat la punctul de acces al aparatului, smartphone-ul va detecta lipsa conexiunii la internet a punctului de acces (ceea ce este normal în această etapă a asocierii). Smartphone-ul va găsi o altă rețea, iar aplicația nu va putea continua procesul de asociere.
Verifică dacă rețeaua ta Wi-Fi de domiciliu are conexiune la internet și dacă produsul nu este în afara ariei de acoperire a routerului Wi-Fi.
Dacă nu există nicio problemă cu conexiunea la internet, scoate produsul din priză, așteaptă 1 minut și reconectează-l.
Lentila senzorului ar putea fi acoperită de praf. Dacă este cazul, curăță lentila senzorului.
Deconectează purificatorul de aer timp de 20 de secunde, apoi reconectează-l.
Aparatul dumneavoastră conţine materiale valoroase care pot fi recuperate sau reciclate. Predaţi aparatul la un punct public de colectare a deşeurilor.
În cazul în care credeți că lipsește o componentă, contactați Centrul de servicii pentru clienți și vă vom ajuta să găsiți o soluție potrivită.
Vizitați secțiunea „Accesorii” a site-ului nostru pentru a găsi cu ușurință toate articolele de care aveți nevoie pentru produsul dumneavoastră.
Puteţi găsi informaţii mai amănunţite în secţiunea Garanţie a acestui site.