ROWENTA Purificator Intense Pure Air Home PU6180F0

Purificator Intense Pure Air Home PU6180F0
Singurul purificator cu eficienta dovedita clinic!

Transforma locuinta ta intr-un adapost impotriva alergenilor pentru pentru si familia ta cu ajutorul purificatorului Rowenta Intense Pure Air Home ce ofera eficienta dovedita clinic, conexiune WiFi si aplicatie dedicata pentru mobil - monitorizare avansata a calitatii aerului. Sistemul de filtrare HEPA capteaza pana la 100% din alergeni* si 99.9% pentru virusul H1N1**. Toate acestea sunt datorate designului inteligent ce detecteaza automat poluarea si ajusteaza treapta de filtrare corespunzator. In plus, purificatorul beneficiaza de un design placut, potrivit pentru orice locuinta moderna.

Referință : PU6180F0

Purificatorul Rowenta Intense Pure Air Home: Aer curat pentru tine si cei dragi

Bucura-te de aer curat cu purificatorul Rowenta Intense Pure Air Home.

Acesta furnizeaza un aer de calitate superioara pentru tine si familia ta in numai 8 minute*** si capteaza pana la 100% din alergeni* si 99.9% pentru virusul H1N1** datorita sistemului de purificare pe 3 trepte.

Acest sistem filtreaza chiar si particulele de formaldehida - cel mai periculos poluant din locuintele noastre.

Obtine un nivel inalt de confort datorita sistemului de filtrare ce detecteaza automat nivelul de poluare si ajusteaza treapta de filtrare corespunzator.

Caracteristici tehnice/Comparare

Tehnologie
Tipul de produse Purificator de aer  
Tip de tehnologie Filtrare  
Performanță
CADR fum 360 m3/ora  
Număr de viteze 5  
Nivelul minim de zgomot 32  dB(A)
Filtration levels 3 filtration levels  
Power min 3  W
Power max 60  W
ALTE CARACTERISTICI
Suprafața efectivă 36m²  
Connected device (mobile application)    
Dimensiuni 39,3 x 33 x 77,5  cm
Greutate 7.725  kg
Culoare Alb & gri  
Accesorii suplimentare incluse Prefiltru + filtru Allergy + filtru Carbon Activ  
Number of filters 3  
INTELIGENȚĂ
Mod automat    
Regim de noapte    
Indicator de calitate a aerului    
Senzori Particule și gaze  
Intelligence (auto mode)    
CONFORT ÎN UTILIZARE
Panou de comandă Electronic  
Cronometru 1/2/4/8 ore   
Pornire programabilă Da  
Program săptămânal    
Indicator de schimbare a filtrului    
Grilă ajustabil    
Mâner Integrat  
Blocare pentru protecția copiilor    
Nivel maxim de zgomot 66  dB(A)

Documentație

Întrebări frecvente

1) Pentru conectare, durează între 15 și 30 de secunde de la apăsarea butonului Wi-Fi.
2) Încercarea de conectare poate fi întreruptă și punctul de acces al rețelei "AIR PURIFIER XXXX" poate să nu mai fie afișat. Reține că, în cazul în care nu se realizează nicio conexiune la rețeaua „AIR PURIFIER XXXX”, aceasta va dispărea în 5 minute.
Verifică dacă funcția Wi-Fi este activată. O poți activa apăsând simultan butonul „light” (lumină) și butonul „Wi-Fi” timp de 3 secunde. Vei auzi un bip „ding-dong”, care te anunță că funcția Wi-Fi este activată. Poți apăsa din nou butonul Wi-Fi, pentru a verifica dacă LED-ul iluminează intermitent.

Desigur, dacă nu dorești să mai utilizezi funcția Wi-Fi, poți apăsa simultan butonul „light” (lumină) și butonul „Wi-Fi” timp de 3 secunde, pentru a dezactiva funcția Wi-Fi.
Această situație este normală. Te conectezi la rețeaua generată de purificatorul tău de aer, iar aceasta nu are acces la internet. Pentru a continua, trebuie să te conectezi și la această rețea („AIR PURIFIER xxxx”).
Pentru a activa sau dezactiva funcția Wi-Fi, poți apăsa simultan butonul „light” (lumină) și butonul „Wi-Fi” timp de 3 secunde.
Verifică dacă lumina butonului Wi-Fi al produsului se aprinde continuu sau intermitent.
Dacă se aprinde continuu, produsul este conectat corect la rețeaua Wi-Fi casnică, însă serviciul cloud nu l-a putut asocia contului tău. Încearcă din nou mai târziu.

Dacă se aprinde intermitent, produsul nu este conectat la rețeaua Wi-Fi casnică. În acest caz, verifică următoarele elemente:

Conexiunea la internet:
- Rețeaua Wi-Fi casnică are conexiune la internet?
- Dacă rețeaua Wi-Fi casnică are nevoie de un proxy pentru a avea acces la internet, asocierea nu va funcționa.

Wi-Fi:
- Ai selectat rețeaua Wi-Fi casnică corectă?
- Ai introdus corect parole rețelei Wi-Fi casnice? (Lungimea maximă a parolei rețelei Wi-Fi casnice: 64 de caractere).
- Numele SSID introdus este incorect?
- Ai introdus manual numele rețelei Wi-Fi de pe banda de 5 GHz? Produsul este compatibil cu banda de 2,4 GHz, nu cu cea de 5 GHz.
- Telefonul este prea departe de punctul de acces Wi-Fi casnic/de produs?
- Produsul este prea departe de punctul de acces Wi-Fi casnic/de telefon?
- Poate exista o problemă de compatibilitate: verifică lista noastră.


Dacă asocierea nu funcționează după verificarea tuturor acestor elemente, contactează serviciul post-vânzare.
Poți repeta procesul de asociere: în aplicație, mergi la Profilul meu > Aparatul meu > Adaugă un produs. Va începe procesul de asociere.
Unele telefoane Xiaomi pot întâmpina probleme la conectare. Poate apărea un număr neobișnuit de mare de ferestre pop-up.
Telefoanele afectate sunt cele cu sistem MIUI (cum ar fi modelele Redmi și Pocophone).

În acest caz, încearcă următorii pași:
Setări > Aplicații > Gestionare aplicații > Pure Air > Alte permisiuni. Pe această pagină, acceptă permisiunea „Modificare conectivitate Wi-Fi”.
Setări > Wi-Fi > Setări adiționale > Asistent Wi-Fi. Pe această pagină, dezactivează opțiunile disponibile.
După ce ai introdus parola, întâmpini o eroare la conectarea la cloud.

• Când te conectezi la cloud, este necesară o conexiune la internet pentru a asocia cu succes dispozitivele. Pentru aceasta, poți activa datele mobile sau te poți reconecta automat la rețeaua de domiciliu.
• Asigură-te că data și ora de pe telefon sunt corecte. Orice diferență va împiedica conexiunea.

După mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Deconectează purificatorul de aer, așteaptă 10 secunde, apoi reconectează-l.

După mai multe încercări nereușite, poți reseta dispozitivul urmând pașii următori:
• Apasă butoanele „Lumină” și „Blocare” timp de 3 secunde.
• Apoi deconectează purificatorul de aer timp de 10 secunde și reconectează-l.
Dacă purificatorul de aer se află în modul „Neconectat”, trebuie să activezi modul Wi-Fi:
• Apasă butoanele „Lumină” și „Wi-Fi” în acelaşi timp. Dacă auzi un semnal sonor, funcția „Wi-Fi” este disponibilă.
• Poți apăsa butonul Wi-Fi pentru a activa difuzarea.
Dacă încă întâmpini o eroare după mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Deconectează purificatorul de aer, așteaptă 20 de secunde, apoi reconectează-l.

Dacă eroarea persistă, se poate datora utilizării necorespunzătoare a telefonului:

Telefon Android:
În timpul procesului de conectare, aplicația te va conecta automat la purificatorul de aer. Este important să rămâi conectat la această nouă rețea.
În funcție de telefon, pot apărea diferite ferestre pop-up în timpul conectării:
• Dacă fereastra pop-up îți spune că vei schimba rețeaua deoarece cea la care ești conectat nu are internet, refuză.
• Dacă fereastra pop-up te întreabă dacă dorești să rămâi conectat la rețea fără internet, acceptă.
• Dacă fereastra pop-up îţi spune că rețeaua nu are internet, dar nu sugerează schimbarea rețelelor, nu face nimic.

iPhone:
În timpul conectării la dispozitiv, va apărea o fereastră pop-up care îţi va cere să te conectezi la rețeaua „AIR PURIFIER XXXX”. Acceptă făcând clic pe „Conectare”.
Dacă nu reușești acest pas de mai multe ori, repornește telefonul și încearcă din nou.
Dispozitivul este compatibil cu Google Home, Alexa sau Alice de la Yandex, în funcție de disponibilitatea acestor servicii în țara dvs.
Google Home
• On/Off (Pornire/Oprire)
• Change mode (Schimbare mod)
• Air quality status (Stare calitate aer)
• Change speed (Schimbare viteză) (pentru modelele Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home)

Alexa
• On/Off (Pornire/Oprire)
• Change mode (Schimbare mod)
• Change speed (Schimbare viteză) (pentru modelele Pure Home/Pure Air City)

Alice (doar la modelul Pure Air City)
• On/Off (Pornire/Oprire)
• Change speed (Schimbare viteză)

De exemplu, încercați să spuneți: „Ok Google, turn on the air purifier” (Ok Google, pornește purificatorul de aer) sau „Alexa, put the air purifier on Auto Day mode” (Alexa, pune purificatorul de aer în modul Auto de zi).
Skill-urile noastre (aplicațiile de voce) sunt disponibile doar pe platformele din Europa, iar dvs. utilizați probabil un cont din SUA.
Dacă doriți să utilizați Skill-ul nostru, trebuie să vă migrați contul la țara dvs. oficială urmând procedura Amazon.
Următoarele purificatoare pot fi conectate la asistenți vocali:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Nu, nu este. Vă puteți utiliza dispozitivul fără să fie conectat la un asistent vocal. Este doar o caracteristică suplimentară care vă permite să controlați dispozitivul prin voce.
Pe Google Home, Alexa sau Alice, găsiți și rulați Skill-ul „Rowenta/Tefal Smarthome", apoi conectați-vă folosind același cont folosit în aplicația de mobil Pure Air.
Produsele dvs. vor fi sincronizate și le veți putea controla prin voce.
Nu, produsele noastre nu sunt compatibile cu Apple Homekit.
Această situație este normală. Aplicația ta necesită conexiune la internet pentru a descărca conținut precum: dispozitive, acces la pagini cu conținut juridic, programe...
Dacă momentul ales este mai devreme decât ora curentă, produsul va porni, în mod implicit, în ziua următoare.
Pentru ca smartphone-ul să detecteze rețelele Wi-Fi-ul din zonă, aplicația are nevoie de permisiunea de a utiliza funcția de localizare, așa cum solicită Google. Dacă nu accepți această solicitare, telefonul nu va putea găsi produsul și nu va putea realiza asocierea.
Aceste informații nu vor fi utilizate sau stocate de Rowenta.
Permisiunea ta referitoare la utilizarea locației poate fi utilizată, de asemenea, pentru a îți oferi informații despre calitatea aerului din exterior și polenul prezent în aer în zona ta.
Trebuie să intri în setările aplicației pentru a o reactiva, revenind apoi.
Urmează cele 2 instrucțiuni de mai jos:

1) Permite utilizarea locației din setările aplicației:
• Trebuie să apeși butonul „Mergi la setări” și să activezi opțiunea.

2) Activează locația Google în setările globale ale telefonului:
• Mergi la setările telefonului.
• Introdu „locație” în bara de căutare și mergi la secțiunea corespunzătoare.
• Activează locația (ON).
• Dacă ai opțiunea de a alege metoda de localizare, alege „Înaltă precizie”.

• Poți obține informații precise privind calitatea aerului din casa ta, indicată de purificatorul de aer.
• Poți obține informații despre calitatea aerului exterior și despre prezența polenului, pe baza locației determinate de tine.
• Poți porni/opri purificatorul de aer prin intermediul aplicației: dacă ai o conexiune la internet pe smartphone, îți poți controla produsul de oriunde.
• Poți controla produsul și toate modurile sale.
• Poți crea programe de funcționare pentru purificatorul de aer.
• Poți verifica starea filtrelor. Vei fi informat(ă) când trebuie să schimbi filtrul, pe care îl poți cumpăra online, fără a pierde timp.
• Poți afla câtă poluare a filtrat purificatorul de aer în casa ta, convertită în numărul corespunzător de țigări pe care le-ai fi fumat.
Pagina principală are 4 componente:
  1. Informații privind aerul din exterior:
    Aplicația îți oferă informații despre calitatea aerului exterior și prezența polenului în aer în locația aleasă: poți accepta geolocalizarea sau poți selecta numele orașului tău în aplicație.

  2. Informații privind aerul din interior:
    Aplicația îți oferă informații în timp real despre calitatea aerului din interior, provenite direct de la purificatorul de aer.
    Produsul are un senzor care măsoară calitatea aerului. Acesta trimite regulat informații către aplicație prin cloud.

  3. Telecomanda:
    Poți porni sau opri produsul și îi poți schimba modurile, intensitatea luminii și oscilația (în funcție de model) cu ajutorul butoanelor afișate în aplicație.

  4. Bara de navigare:
    În bara de navigare, poți consulta următoarele informații:
    • Aerul meu: pagina principală.
    • Profilul meu: pentru informații juridice, întrebări frecvente, informații post-vânzare și schimbarea setărilor contului.
    • Programare: pentru configurarea orarului de purificare conform programului tău.
    • Filtre: pentru consultarea stării filtrului și cumpărarea online a filtrelor de schimb.
    • Mai multe informații: pentru vizualizarea poluării captate de produs și obținerea mai multor informații privind diferitele surse de poluare.

home page of Pure Air app
Da, poți partaja dispozitivul cu un alt utilizator. Noii utilizatori vor trebui să descarce aplicația Pure Air și să se conecteze cu același cont de pe un alt smartphone.
Informațiile privind calitatea aerului interior se află în centrul paginii principale a aplicației. Datele provin direct de la senzorul de particule și gaze.
home page of Pure Air app

Informațiile privind calitatea aerului din interior sunt împărțite în două părți:
  • Particule și alergeni
  • Gaze și compuși organici volatili (COV)

Valorile numerice corespund indicelui de calitate a aerului (ICA), care poate fi descris drept concentrație a poluanților în aerul ambiant.

Cercul este împărțit în cinci secțiuni și are un nivel de culoare mergând de la cel mai scăzut nivel de poluare la cel mai ridicat. Culorile cercului urmează același principiu al colorării LED-urilor.
Indoor air quality page of Pure Air app
Informațiile privind calitatea aerului exterior se află în partea de sus a paginii principale a aplicației. Acestea descriu calitatea aerului din localitate și nivelul de polen prezent în atmosferă în localitatea dvs.
home page of Pure Air app

Informațiile privind calitatea aerului din exterior includ informații despre particule și alergeni, gaze și COV (compuși organici volatili) și polenul din exterior.

  • Particulele și alergenii: această secțiune furnizează informații despre particulele solide (PM2.5 și PM10).

  • Gaze și COV: aici, este indicat nivelul de poluare cu dioxid de azot (NO2) și ozon (O3).

  • Polen: aici, sunt prezentate informații despre 4 tipuri de polen: de mesteacăn, iarbă, măslin și ambrosia.
    „NAB” este acronimul pentru „National Allergy Bureau” (Biroul Național pentru Alergii), care este cea mai utilizată scală pentru exprimarea nivelului de polen din lume.

Valorile numerice corespund indicelui de calitate a aerului (ICA), care poate fi descris drept concentrație a poluanților în aerul ambiant.

Cercul este împărțit în cinci secțiuni și are un nivel de culoare mergând de la cel mai scăzut nivel de poluare la cel mai ridicat. Culorile cercului urmează același principiu al colorării LED-urilor.
Outdoor air quality page of Pure Air appOutdoor pollen state page of Pure Air app
Amplasează purificatorul pe o suprafață plată, stabilă, din camera care necesită tratarea aerului. Pentru a permite circulația liberă a aerului, evită amplasarea aparatului în spatele perdelelor, sub o fereastră, articol de mobilier sau dulap ori în apropierea oricărui alt obstacol și păstrează minimum 50 cm de spațiu liber în fiecare latură a aparatului.
Poți anula asocierea aparatului folosind una dintre cele 2 metode disponibile:
• Șterge aparatul din aplicație.
• Resetează fizic dispozitivul apăsând simultan butoanele „Lumină” și „Blocare” timp de 3 secunde.
  • În primul rând, oprește purificatorul de aer și scoate-l din priză.

  • Poți curăța dispozitivul cu o lavetă ușor umedă.
    Important: Nu folosi niciodată materiale abrazive, deoarece acestea pot deteriora suprafața produsului.

  • Curăță/înlocuiește filtrul (filtrele) atunci când este necesar.

  • Curăță periodic senzorul (intrările) cu un aspirator.
Indicatorul de înlocuire a filtrelor (2) se va aprinde atunci când filtrul trebuie înlocuit sau curățat (filtrul preliminar); vei primi o notificare în aplicația mobilă.

Frecvența curățării/înlocuirii filtrelor
• Filtru preliminar: curăță la fiecare 2 până la 4 săptămâni
• Filtru cu cărbune activ: înlocuiește la fiecare 12 luni
• Filtru Allergy+: înlocuiește la fiecare 2 ani
• Filtru NanoCaptur: înlocuiește în funcție de schimbarea culorii (consultă diagrama de culori de pe filtru)

Aceste valori sunt bazate pe teste în care purificatorul de aer este utilizat timp de 8 ore pe zi, în modul silențios. Poate fi necesar să înlocuiești filtrele mai des, în funcție de calitatea aerului și frecvența de utilizare a purificatorului.
Prefiltrul este singurul filtru care poate fi spălat și reutilizat.
Filtrele „Carbon activ”, „Allergy+” și „NanoCaptur+” nu pot fi curățate și reutilizate, deci nu trebuie niciodată spălate. Acestea trebuie înlocuite la sfârșitul duratei lor de viață.
Efectuează o resetare forțată.
Dacă înlocuiești un filtru înainte de sfârșitul duratei de viață a acestuia, apasă butonul de "Filter" (8) timp de 3 secunde pentru a reseta setările filtrului.
După ce urmați instrucțiunile din manualul de utilizare pentru pornirea aparatului, asigurați-vă că priza electrică funcționează prin conectarea unui alt aparat. Dacă în continuare acesta nu funcționează, nu încercați să demontați sau să reparați dumneavoastră aparatul, ci duceți-l la un centru de reparații autorizat.
Nu utilizaţi aparatul. Pentru a evita orice pericol, duceţi-l
la un centru de service autorizat pentru a fi înlocuit.
Verificați când au fost curățate și înlocuite ultima dată filtrele și curățați-le/înlocuiți-le dacă este necesar.
Aparatul dumneavoastră este în modul manual, selectați funcția operațională corectă.
Verificați când au fost curățate și înlocuite ultima dată filtrele și curățați-le/înlocuiți-le dacă este necesar.
Există mai multe motive posibile:
• Un strat de praf acoperă lentila senzorului; curățați lentila senzorului.
• Dacă lumina indică în continuare o calitate slabă a aerului, ajustați sensibilitatea senzorului la „Sensibilitate redusă” sau „Mediu”; pentru a efectua această modificare, consultați manualul de instrucțiuni.
• Dacă lumina indică în continuare o calitate ridicată a aerului, ajustați sensibilitatea senzorului la „Sensibil” sau „Mediu; pentru a efectua această modificare, consultați instrucțiunile.
Există câteva elemente pe care trebuie să le verifici:
• Parola de acces în rețeaua Wi-Fi este greșită.
• Parola de acces în rețeaua Wi-Fi poate conține maximum 32 de caractere din codul ASCII.
• Wi-Fi: aparatul se poate conecta doar la rețele funcționând în banda de 2,4 GHz. Nu este compatibil cu rețele din banda de 5 GHz.
• Aplicația nu indică rețeaua Wi-Fi corectă.
• Trebuie să acorzi aplicației permisiunea de a utiliza funcția de localizare, din setările aferente (doar pentru versiunile de Android mai recente de 6).
• Aparatul se poate conecta doar la o rețea Wi-Fi de domiciliu. Nu se poate conecta la o rețea securizată de birou (prin intermediul unui proxy).
• Aparatul nu este amplasat suficient de aproape de routerul Wi-Fi.
• Dacă problema persistă, încearcă din nou.
Verifică dacă smartphone-ul este conectat întotdeauna la o rețea și dacă nu este situat prea departe de routerul Wi-Fi. Poți utiliza o conexiune Wi-Fi sau prin date mobile. Pentru a verifica dacă rețeaua ta funcționează, poți încerca să încarci o simplă pagină de internet.
Purificatorul tău nu mai este conectat la internet:
• Asigură-te că încă mai funcționează conexiunea ta la internet. Dacă rețeaua redevine funcțională, purificatorul se va conecta automat la internet.
• Parola modemului tău de acces la internet s-a schimbat? Dacă da, trebuie să repornești procesul de asociere.
Verifică următoarele elemente:

1) 5 GHz?
Smartphone-ul poate folosi rețeaua de 5 GHz, iar produsul nu o poate detecta.
Remediere:
Smartphone-ul poate rămâne în rețeaua de 5 GHz, dar produsul trebuie conectat la o rețea de 2,4 GHz. Prin urmare, trebuie să selectezi aici o rețea de 2,4 GHz pentru produs. Asocierea va funcționa chiar și după ce vei reveni la rețeaua de 5 GHz.

Notă:
- Asigură-te că modemul tău de internet este de 2,4 GHz sau este un router cu bandă dublă, configurat pentru a accepta frecvența de 2,4 GHz. Produsul nu acceptă banda de 5 GHz.
- Cum pot determina dacă routerul acceptă banda de 2,4 GHz, banda de 5 GHz sau ambele? Uneori, dacă este disponibilă banda dublă, există 2 rețele diferite, indicate prin nume cum ar fi „rețeauamea24”, „rețeauamea24GHz” sau „rețeauamea2-4”.


2) SSID este ascuns?
Dacă rețeaua ta este „ascunsă”, atunci poți introduce manual SSID-ul (numele rețelei) apăsând „Enter SSID” (Introducere SSID).
Dacă indicatorul luminos Wi-Fi este aprins continuu, dar nu poți controla purificatorul de aer prin intermediul aplicației, deconectează-l, așteaptă 10 secunde și conectează-l din nou. Purificatorul de aer se poate reconecta automat.
Verifică următoarele:
• Smartphone-ul este suficient de aproape de produs? Dacă este prea departe, acesta nu va detecta rețeaua Wi-Fi a dispozitivului.
• Ai apăsat butonul Wi-Fi? Punctul de acces Wi-Fi oprește rețeaua după câteva minute.
• Lumina butonului Wi-Fi se aprinde intermitent? Dacă nu, apasă din nou butonul Wi-Fi timp de 3 secunde.
• Repetă procesul de asociere.

Dacă ai verificat elementele de mai sus și problema persistă, efectuează procedura de mai jos (resetarea fizică a produsului):
1) Cu produsul pornit, apasă simultan butonul „Light” și butonul „Lock”. În mod normal, vei auzi un bip, iar produsul va fi oprit automat.
2) Deconectează produsul, așteaptă 1 minut și reconectează-l.
3) Pornește produsul și apasă butonul Wi-Fi pentru a crea punctul de acces.
4) Mergi la setările telefonului și asigură-te că vezi rețeaua Wi-Fi „AIR PURIFIER XXXX”.
5) Selectează rețeaua „AIR PURIFIER XXXX”.
• Dacă telefonul se conectează automat, elimină această rețea din lista preînregistrată de rețele Wi-Fi. După această operațiune, asigură-te că rețeaua „AIR PURIFIER XXXX” este încă prezentă în lista de rețele Wi-Fi a telefonului.
• Dacă telefonul îți solicită o parolă, anulează operațiunea. Acesta este un semn bun și indică faptul că aplicația se va putea ocupa de acest lucru.
6) Revino în aplicație și repetă procesul de asociere.

Nota 1: Pentru anumite modele de smartphone, după ce s-a conectat la rețeaua Wi-Fi a produsului („AIR PURIFIER XXXX”), este posibil să apară un mesaj care solicită confirmarea că dorești să rămâi în această rețea care nu are conexiune la internet. Acest lucru este normal în acest moment, deoarece te-ai conectat la produs, care nu are conexiune la internet. Conexiunea la internet va fi restabilită odată ce produsul se conectează la rețeaua Wi-Fi casnică. Prin urmare, trebuie să răspunzi la această întrebare astfel încât să rămâi conectat(ă) la rețea.

Nota 2: Dacă ai un smartphone (cum ar fi Xiaomi) al cărui asistent Wi-Fi are o opțiune de comutare de la rețeaua Wi-Fi la cea de date mobile atunci când conexiunea Wi-Fi este slabă, dezactivează această opțiune. Dacă aceasta este activată atunci când smartphone-ul este conectat la punctul de acces al aparatului, smartphone-ul va detecta lipsa conexiunii la internet a punctului de acces (ceea ce este normal în această etapă a asocierii). Smartphone-ul va găsi o altă rețea, iar aplicația nu va putea continua procesul de asociere.
Aparatul dumneavoastră conţine materiale valoroase care pot fi recuperate sau reciclate. Predaţi aparatul la un punct public de colectare a deşeurilor.
În cazul în care credeți că lipsește o componentă, contactați Centrul de servicii pentru clienți și vă vom ajuta să găsiți o soluție potrivită.
Vizitați secțiunea „Accesorii” a site-ului nostru pentru a găsi cu ușurință toate articolele de care aveți nevoie pentru produsul dumneavoastră.
Puteţi găsi informaţii mai amănunţite în secţiunea Garanţie a acestui site.

Purificatorul de aer Intense Pure Air vă permite să respirați un aer pur în proporție de până la 99,95% în casa dumneavoastră, protejându-vă astfel sănătatea mulțumită celor patru niveluri de filtrare descrise mai jos:
• Nivelul 1: FILTRU PRELIMINAR pentru praf, păr, blană
• Nivelul 2: FILTRU ACTIVE CARBON pentru compuși organici volatili (COV), mirosuri/gaze
• Nivelul 3: FILTRU HEPA pentru particule fine (PM2.5), polen, acarieni, alergeni de origine animală, mucegai, bacterii/virusuri
• Nivelul 4: FILTRU NANOCAPTUR pentru formaldehidă